Thoka Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Hej har bokat en tid i Växjö för regbesiktning av min locost. Är det någon som varit där och besiktat,"funkar det bra" vad har ni för erfarenheter där ifrån. Har dom våg på stationen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Håller tummarna för att det skall ordna sig, har sökt på forumet men inte hittat någon byggtråd - det skulle vara kul om du kunde delge oss andra din resa till färdig bil kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 (edited) Jag regbesiktigade i Växjö och dom var bra att ha att göra med. Han frågade om bilen klarat ljudprovet med ljuddämparen och luftfilret som satt på bilen och jag svarade ja, och det var nästan sant. Dom har våg. Edited July 9, 2011 by Berne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoka Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Nej jag har ingen byggtråd på forumet, jag har byggt under 4 år på bilen med massor av bildeer med mycket spännande lösningar. Tack för svaret om besiktningen ska återkomma om hur det gick efter 19:e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thoka Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 Hej! Nu har jag varit och reg besiktat bilen. Det blev blankt papper............. Dom hade mycket trevlig personal,nu väntar jag på regplåtar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Stort grattis till godkänt på bilen. Regplåtsväntan efter regbes är en av del längre man kan uppleva men med lite flyt kan du har plåtarna om några dagar. Hoppas det blir så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts