Jump to content

Powermeet NU till helgen 4 juni !


LUPUS

Recommended Posts

Strax utanför sveriges medel punkt Grästorp närmare bestämt i hålan Nossebro är det till helgen svergies andra största jänke träff

Förra året lovade jag att de skulle finnas minst 500 bilar men jag hade fel, tydligen hade de stängt insläppet vid 3000 bilar och resten var parkerade lite över allt .

så om du vill se riktigt ovanliga ofta super fina V8 bilar åk dit . Raggarna har numera inte råd att åka dit då impala's inte längre är gratis. Så det hela går åt familje träff hållet + swapmeet

(Cealm har inte din V8 redan börjat miss tända om att träffa sina kusiner)

http://www.nossebromk.se/blog/?p=167

Själv har jag pillat sönder min bil så ingen 7:a kommer vara där om inte Jörgen håller ställningarna

Vädret lovar 23+ och sol

### från förra året###

500 bilar var i underkant :blink: det kom 3000 stycken sedan stängde de området och resten parkera över allt "downtown" nossebro.

Tror knappt jänkarna får ihop så här stora meet med den kvaliten , det var många många millioner där idag. Speakern sa på högtalarna att en Cadillac som förevisades där skulle nog gå för 2-3 millioner i staterna på rätt auktion .

dock var jag ensam 7:a :prop:

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

LUPUS: --- (Cealm har inte din V8 redan börjat miss tända om att träffa sina kusiner)---- Tur jag tagit ur huvudbrytarnyckeln.....

Som tur är finns ju lite kusinträffar här i trakterna också. V8,an är inte "påställd" än utan jag har bara provat den två gånger på en liten avskild grusväg hemmavid i övrigt står den still.......

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Man kanske ska ta sig en tur dit. Men jag tror nästan jag prioriterar att få klart elsystemet så jag kan få provstarta motorn snart, vi får se vart jag åker :)

Link to comment
Share on other sites

göteborgs sportvagn klubb har lite roligt på kinnekulle så jag åker nog dit på dan i morrn.. är ju

kanonväder då å så får man lufta sjuan lit mer :lol:

jörgen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...