TonysGarage Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Efter att ha besökt Tjolöholm Classic Motor Show idag vidgades mina vyer betydligt gällande både det ena och det andra i Locost sammanhang... Denna tråden gäller glasfiberstolar så jag skall försöka hålla mig där... Enligt hörsägen på träffen lär några här på forumet ha gjutformar till en stol, så nu är frågan, kan den lånas/hyras eller har innehavaren en stol att sälja?? Till er från träffen vill jag tacka för alla tips och råd!! (mycket jobb hade sparats om jag träffat er före alla ritningar... :huh: ) /Tony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Inte värt jobbet att göra egna.... tro mig, annars kan du få köpa mina och bygga om... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted May 23, 2011 Author Share Posted May 23, 2011 Inte värt jobbet att göra egna.... tro mig, annars kan du få köpa mina och bygga om... :Hmm: Varför ska dom byggas om då? lägg ut en bild! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 (edited) Ryggen blev lite vek då den första tanken var att den skulle sitta mot väggen bakom sätena... Jag var inte så lång som jag trodde så dom behövde fram lite och då blev det inge bra. Så nu står dom på vinden och vilar. Hur bifogar man en bild, testar iallafall, annars kan du få via mail? Edited May 23, 2011 by svante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 http://www.jkcomposites.com/7%27s-dimensions-page.html Jag har de här i min Mk bra pris bra kvalité. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 >>Sorin Vilken variant har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Jag har N3942 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts