Jocke4U Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Hej, Funderar på att sätta tomgångsregulatorn lite annorlunda. - Anslutning innan spället flyttas fram till tryckröret vid dumpventilen. Anslutning ökas från 18 till 22 mm för att bättre få ihop det med slangen - Anslutning efter spället flyttas bak något (insugningsrör istf spällhuset). Anslutning ökas från 14 till 22 mm Tror ni det spelar roll med placeringarna eller skillnad i anslutningsdimensioner? Quote
LUPUS Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Är det bara någon dm hit och dit ? Samma logiska placering ? Då är det nog ingen fara Quote
Jocke4U Posted March 13, 2011 Author Posted March 13, 2011 Ja det är typ 1 dm fram och 2 cm bak och samma logiska placering. Chansar på att det funkar Quote
Jörgen Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 min sitter off ca 4-6cm på bägge sidor och den funkar perfekt, men det hade du fått se om du hade orkat va me på rundturerna :lol: . jörgen Quote
Jocke4U Posted March 13, 2011 Author Posted March 13, 2011 Jörgen: Låter bra det! Hade jag inte haft en grinig son så hade jag gärna kollat din bil :) Quote
Recommended Posts