Jocke4U Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Hej, Funderar på att sätta tomgångsregulatorn lite annorlunda. - Anslutning innan spället flyttas fram till tryckröret vid dumpventilen. Anslutning ökas från 18 till 22 mm för att bättre få ihop det med slangen - Anslutning efter spället flyttas bak något (insugningsrör istf spällhuset). Anslutning ökas från 14 till 22 mm Tror ni det spelar roll med placeringarna eller skillnad i anslutningsdimensioner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Är det bara någon dm hit och dit ? Samma logiska placering ? Då är det nog ingen fara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 13, 2011 Author Share Posted March 13, 2011 Ja det är typ 1 dm fram och 2 cm bak och samma logiska placering. Chansar på att det funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Det brukar inte ställa till några problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 min sitter off ca 4-6cm på bägge sidor och den funkar perfekt, men det hade du fått se om du hade orkat va me på rundturerna :lol: . jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 13, 2011 Author Share Posted March 13, 2011 Jörgen: Låter bra det! Hade jag inte haft en grinig son så hade jag gärna kollat din bil :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts