AlfaRonny Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Lite roligt faktisk. Blev kontaktad av en kille i USA som ville skriva om min bil. http://www.automobiliac.com/ Passade naturligvis på att göra reklam för vår eminenta site locostsweden. //R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Trevlig läsning Ronny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Det där var kul att läsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Skit häftigt :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baging Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Ahhh, kul! Bra reportage!! Och tack för en okänd länk till en mycket intressant sida :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abarth Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Himla kul Ronny! Vi får väl se när jag får tummen ur och påbörjar mitt eget bygge... Garage måste byggas först! Blir det några tekniska illustrationer nu för tiden? Kommer inte ihåg att vi snackade så mycket när vi gick i skolan, du gick ju året efter mej på högskolan... Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Skitfränt! Du har ju verkligen byggt din bil. Själv har jag mest monterat och svurit :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Kul läsning och roliga filmer :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Kul läsning :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Alltid bra med uppmärksamhet i massmedia. Här i Rikets utpost i norr ville länets största tidning, NSD, göra ett reportage i december 2010 om mitt bygge. NSD har tidigare skrivit en artikel: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3523399 Jag bad journalisten vänta till våren när det blir mera "bil" att skriva om. Han ville använda min blogg om bygget som underlag vilket jag självklart samtyckte till. Även regionala TV (Nordnytt) har visat intresse. Personligen tycker jag att alla byggare ska odla kontakter med journalister, massmedia är effektivt. Inte konstigt att de kallas "tredje statsmakten"! Journalister söker kontinuerligt uppslag till ämnen som intresserar läsarna. Byggande av egen bil är definitivt något som intresserar allmänheten (=köparna av tidningar!). Antas Samarbetare med murvlarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libell Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Internet har krymt avstånden mellan alla "biltokar", kul :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 "Det har jag lärt mig av att ha farsan som ett avskräckande exempel. För honom ska det mesta helst ha skett redan i går." Haha, det här var en rolig artikel Antas! :lol: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 AlfaSeven sprider sig på nätet. En annan nätsida som tagit del av nättidningsreportaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 "Det har jag lärt mig av att ha farsan som ett avskräckande exempel. För honom ska det mesta helst ha skett redan i går." Haha, det här var en rolig artikel Antas! :lol: :thumbsup: När vissa delar av intervjun gjordes satt jag på muggen. Ni förstår nog vilka delar som avses! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts