Janne E Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Har ett komplett gassvetsaggregat som jag inte behöver. Det består av stora flaskor (mycket gas kvar) klockor, ny slang, nya backventiler, massor av munstycken, skärbrännare, har även en del svetstråd plus lite annat som följer med. Vet inte riktigt vad det är värt, men kom med ett vettigt bud så får vi se.... Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Är det de nya 10 liters flaskorna du menar med stora? /Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Vet faktiskt inte hur många liter tuberna är på.... men dom är ca:1m höga... Har fått utrustningen som betalning för ett jobb jag gjorde så jag vet inte om tuberna är friköpta eller inte. Säljer därför grejorna för vad tillbehören är värda, så efter att kikat på Blocket säljer jag allt för 1700:- Detta bör vara ett klipp för den som behöver det, själv har jag köpt en TIG så jag behöver platsen.... //Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 En bild på vad som ingår?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 De gamla flaskorna på 20l o större får man inte äga längre. De tar dem när man ska fylla dem. man får äga 5 ltr och nyttjanderätten på 10l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 SÅLT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts