Jump to content

Påloggningsproblem


Norlin

Recommended Posts

Troligen inte forumets fel utan fel i min ända, men att få en lösning eller förklaring vore kul.

När jag använder PC och loggar på funkar allt OK, problemet är min XPERIA mini, där funkar det att logga in när jag använder tapatalk läsaren men inte när jag använder den medföljande webbläsaren, då får jag ett error om att det inte går att logga in.

Enda problemet jag har av detta är att när jag får mina mejlnotifieringar om uppdaterade trådar så startas webbläsaren och jag läser posten utan att vara inloggad och skall då inte få nya notifieringar om uppdaterade trådar.

Kan man få XPERIA'n att öppna tapatalk för länkar till locostforumet?

Eller någon annan smart lösning?

Link to comment
Share on other sites

Provade Dolphin webbläsare, samma sak.

[#10193]login_no_authkey

Hur gör ni andra? Kör ni tapatalk eller vad använder ni till android telefoner?

Edited by Norlin
Link to comment
Share on other sites

För ca 3 veckor sedan dog min möjlighet att logga på mitt konto via x8:an = android, av någon anledning får jag fel kod meddelande fast jag vet att den rätt.

Det kan .....ha med uppdateringen till 2.1 på androd som kanske skedde i samma tids härad med tror inte det var exact samma vecka utan ka ha vait någon annan auto updatering, i vilket fall som helst borde mina tele vara android "standard" inställd utan speciella saker ändrade så lite konstigt är det.

Testa för övrigt tapatalk......vad ger den som en browser med en direkt länk inte ger ? tycket faktiskt det var rörigt, eller får man en massa mera saker med betal versionen

Link to comment
Share on other sites

Jag kör Hero HTC v2.1 med Tapatalk Pro v1.6.15 och det funkar bra. Ser att nuvarande tapatalk är uppe i 1.8, men att den får viss kritik

Som er andra så kan jag inte logga in med webbläsaren på forumet. Varför har jag inte koll på nu.

Lupus: Kan problemet uppstått för mer än 3 veckor sedan (början av december)? Jag uppgraderade forumet 30 oktober och funderar om det har samband med det

Link to comment
Share on other sites

Lupus: Kan problemet uppstått för mer än 3 veckor sedan (början av december)? Jag uppgraderade forumet 30 oktober och funderar om det har samband med det

kan stämma ... dock osäker, skall byta till en htc i mogon, kan kolla igen

Link to comment
Share on other sites

På min HTC Hero (rootad med Android 2.1) så finns det en inställning "Aktivera mobilvy". Tar man bort denna och således surfar till samma websida som vi har vid datorn så verkar det funka.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...