Norlin Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Troligen inte forumets fel utan fel i min ända, men att få en lösning eller förklaring vore kul. När jag använder PC och loggar på funkar allt OK, problemet är min XPERIA mini, där funkar det att logga in när jag använder tapatalk läsaren men inte när jag använder den medföljande webbläsaren, då får jag ett error om att det inte går att logga in. Enda problemet jag har av detta är att när jag får mina mejlnotifieringar om uppdaterade trådar så startas webbläsaren och jag läser posten utan att vara inloggad och skall då inte få nya notifieringar om uppdaterade trådar. Kan man få XPERIA'n att öppna tapatalk för länkar till locostforumet? Eller någon annan smart lösning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Xperia mini kör väl android? Prova isåfall att ladda ner en annan webläsare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 (edited) Provade Dolphin webbläsare, samma sak. [#10193]login_no_authkey Hur gör ni andra? Kör ni tapatalk eller vad använder ni till android telefoner? Edited January 2, 2011 by Norlin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 För ca 3 veckor sedan dog min möjlighet att logga på mitt konto via x8:an = android, av någon anledning får jag fel kod meddelande fast jag vet att den rätt. Det kan .....ha med uppdateringen till 2.1 på androd som kanske skedde i samma tids härad med tror inte det var exact samma vecka utan ka ha vait någon annan auto updatering, i vilket fall som helst borde mina tele vara android "standard" inställd utan speciella saker ändrade så lite konstigt är det. Testa för övrigt tapatalk......vad ger den som en browser med en direkt länk inte ger ? tycket faktiskt det var rörigt, eller får man en massa mera saker med betal versionen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Betalversion = 2,99$ (25 spänn) = forever eller månad eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Fungerar inte med android 2.1 på X10 heller. Testat med standard browser och Opera. Såg att tapatalk är skrivet för android 1.9, problem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Jag kör Hero HTC v2.1 med Tapatalk Pro v1.6.15 och det funkar bra. Ser att nuvarande tapatalk är uppe i 1.8, men att den får viss kritik Som er andra så kan jag inte logga in med webbläsaren på forumet. Varför har jag inte koll på nu. Lupus: Kan problemet uppstått för mer än 3 veckor sedan (början av december)? Jag uppgraderade forumet 30 oktober och funderar om det har samband med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Lupus: Kan problemet uppstått för mer än 3 veckor sedan (början av december)? Jag uppgraderade forumet 30 oktober och funderar om det har samband med det kan stämma ... dock osäker, skall byta till en htc i mogon, kan kolla igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 På min HTC Hero (rootad med Android 2.1) så finns det en inställning "Aktivera mobilvy". Tar man bort denna och således surfar till samma websida som vi har vid datorn så verkar det funka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts