vedde Posted November 14, 2010 Posted November 14, 2010 (edited) Hej Säljer nu mina bakskärmar som rullat en säsong. Inte lackade och en liten skada på höger kant som är lätt att laga. Bilder finns i min tråd: http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=7409&st=250 kolla post 253. Pris: 1000, NU 800kr för paret. Finns utanför Uppsala /Fredrik Edited February 10, 2011 by vedde Quote
vedde Posted November 21, 2010 Author Posted November 21, 2010 Upp upp Skärmar som julklapp? Varför inte med det nya priset? Quote
vedde Posted December 13, 2010 Author Posted December 13, 2010 Härdplasttekniks skärmar. Inte som alla andra Slå till nu om du vill ha breda sulor på sjuan. /Fredrik Quote
super7 Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Härdplasttekniks skärmar. Inte som alla andra Slå till nu om du vill ha breda sulor på sjuan. /Fredrik Vad är det för bredd på dom? Är det Rush skärmar? //Nisse Quote
vedde Posted January 3, 2011 Author Posted January 3, 2011 Hej Ledsen att jag inte svarat, har varit en hektisk jul och nyår. Datorn krashade stax innan jul. Jag tror det är Dax Rush skärmar, har bara bilder att jämföra med - andra på forumet kanske vet om Härdplastteknik har kopior på Rushens plast. Bredden är 37cm frigång, d v s att skärmen är lite bredare men fritt går ett däck < 37cm. PM:a mig om ni vill ha separata bilder. Quote
vedde Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Nu kommer bilder vare sig ni vill eller inte. Hoppas någon önkar bredare skärmar till vårens begivenheter. /Fredrik Quote
Recommended Posts