Jump to content

En V8a på Blocket


cealm

Recommended Posts

Har ni sett denna? Fick ett tips nu på morgonen om den. Väldigt fina bilder på bilen.

Sevenbil med V8a på Blocket

Locost Seven V8a med automat som väger 860 kg. Spännande bygge och intressant pris. Kilopriset på denna blir 2500000 / 860 = 290,7 kr/kg

Kanske skulle sälja min V8-pansarkryssare. Med samma kilopris borde jag få 372000 kr. Hmmmm så om jag prissänker till endast 97,65 per kilo då borde pansarkryssaren vara lättsåld, eller?

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Väldigt dyr men säkerligen väldigt kul! Du får väl testa när du får igång din försäljningssektion av företaget med kilopris... :)

Har ni sett denna? Fick ett tips nu på morgonen om den. Väldigt fina bilder på bilen.

Sevenbil med V8a på Blocket

Locost Seven V8a med automat som väger 860 kg. Spännande bygge och intressant pris. Kilopriset på denna blir 2500000 / 860 = 290,7 kr/kg

Kanske skulle sälja min V8-pansarkryssare. Med samma kilopris borde jag få 372000 kr. Hmmmm så om jag prissänker till endast 97,65 per kilo då borde pansarkryssaren vara lättsåld, eller?

Link to comment
Share on other sites

Godis säljs ju ofta per kilo nuförtiden. Upptäckte att jag råkat få på en "nolla extra" på Blocket-bilen men beräkningen byggde på rätt antal "nollor".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...