Lager Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Är det någon som vet var man kan få tag på eliptiskt-ovala rör? Skall bygga bärarmar till framvagn och bakvagn. Jag vet att Broson har på sin hemsida, men dom slutade sälja dessa för femton år sedan, sega på att uppdatera hemsidan... Om någon har ett tips så vore jag väldans tacksam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Fanns det hemsidor för femton år sedan? // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lager Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Hehe det är nog på gränsen, Men säljaren på Broson sa detta.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Per Hedbor skapade en websida för Linköpings universitets dataförening Lysator i februari 1993. :icon_smartass1: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 tyvärr har oxå letat.. det närmaste jag hittade var .....platta..runda rör 20*40*2.... på jobbet.. sorry.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts