rug Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Väldigt sugen att komma igång med något nytt projekt (haynes roadstern). Problemet är att jag inte längre har tillgång till något garage. Är det någon som vet någon som har en plats över till ett vettigt pris i sthm? Jag bor mitt i stan så inte för långt bort bara! /Calle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Har inget garage till dig men ett välkommen och hoppas du hittar något ställe snart så du kan börja med bilen. Vi ser fram emot din byggtråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rug Posted July 31, 2010 Author Share Posted July 31, 2010 Om inte annat så är det ju en bra ursäkt att byta upp sig till hus igen så jag slipper ha svetsen och kompressorn i garderoben ;) /Calle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Så gjorde jag. Byggde garaget före huset :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan L Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Jag har en garagelats för uthyrning,men dock ej för mec,bara mindre grejer.Fridhemsplan 1300kr mvh HÅKAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts