Sören Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Var i Västerås igår och gjorde SFRO2 med min MK Indy. Två bagateller att åtgärda, en kabel klamras bättre (glömt av mig) plus två låsmuttrar monteras. Ridderstolpes kommentarer i protokollet: "Trevligt, stabilt bygge. Bra bromsar." Bullerprovet gick också bra. Använde Jontes recept med extra ljuddämpare på tvären bak under tanken. Dessutom hade jag en "Decibelinsats" från Mekonomen före MK:s ljuddämpare plus Sierrans originalburk med luftfilter på insuget. Resultat: 75 dB! Tänk om Bilprovningen nu kunde vara lika vänliga! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thornad Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Härligt, nu närmar det sej. :racesmile: Lycka till med Bilprovningen. // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Grattis, :racesmile: Gustaf är bra som besiktningsman, jag fick något litet om en bromsslang som låg emot men var lätt att fixa. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Grattis Sören och lycka till med fortsatta proven för att få regplåtarna klara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Gött å höra :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Bra jobbat! Skrivet på min Nexus One med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts