ezroller Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 (edited) "Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log." Är det bara jag som får detta när man postar? Edit: sker bara i min egen tråd verkar det som! Edited February 12, 2010 by ezroller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Jag har fått samma meddelande ett par gånger de senaste dagarna också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Får samma sak med Internal Server Error. Verkar inte vara kopplat mot vilken dator jag kör på heller. Men all text i tråd eller PM tas emot. Felmeddelandet är mest bara irriterande eftersom jag inte förlorar någon text. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Vårt webbhotell uppgraderar i dagarna alla sina servrar. Förhoppningsvis så ska detta problem snart vara löst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Stackars dig Jonte. Uppgradering brukar betyda att vi över går till engelska igen från våra svenskspråkiga knappar. Jag kommer skänka dig en och annan tacksam tanke vartefter du översätter och översätter och översätter .... osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Nope detta påverkar inte forumet på det sättet (ska inte iaf) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts