kengren Posted September 7, 2023 Author Share Posted September 7, 2023 Jag har kört 450 mil på 8 år, har bytt membran 2 ggr under denna tid, nu blir det nog 3:dje membranet Är det inte längre livslängd på dessa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted September 7, 2023 Share Posted September 7, 2023 (edited) 1 timme sedan, kengren sade: Jag har kört 450 mil på 8 år, har bytt membran 2 ggr under denna tid, nu blir det nog 3:dje membranet Är det inte längre livslängd på dessa? Du skrev var du köpt regulatorn där är det fel. köp en lite dyrare regulator så är problemet löst Edited September 7, 2023 by Mildseven 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 8, 2023 Share Posted September 8, 2023 Rekommendationen som står på min är varje säsong.min har gått i 3 så man kan nog dra lite på det med den typen. /VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted September 8, 2023 Share Posted September 8, 2023 17 timmar sedan, kengren sade: Jag har kört 450 mil på 8 år, har bytt membran 2 ggr under denna tid, nu blir det nog 3:dje membranet Är det inte längre livslängd på dessa? är membranet för etanol ? om inte så torkar dom sönder då dagens bensin innehåller 10 % etanol / PeÅ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts