Jump to content

Brum Brum


pelle17B

Recommended Posts

Kört en runda i kväll. Vilken höst!!!

Man kan åka sjua 31 oktober utan att frysa arslet av sig.

Lite halt dock med Toyo 888-orna de är väl inte gjorda för +6 grader kan man tänka.

/Peter

Link to comment
Share on other sites

Frysa arslet av sig ...var körde du ? åkte en sväng här och jag frös arslet av mig utan fram ruta.

Och håller med r-däck borde nog förbjudas under +10 3:an var ingen säker växel att gasa rakt fram på......

Link to comment
Share on other sites

Ingen framruta? Var har du arslet när du kör?

Moonar du dina medtrafikanter ??? :prop:

Jag kör med MC-skinnjacka, Julas fleece krage, hjälm och Siden Selmas Långkalsonger förstås.

Kameran skakar kopiöst mycket. måste vara resonans vid nåt varvtal. Ljudet är KATASTROF, men här är filmen i alla fall, så håll för öronen och försök skaka datorn i samma takt som kameran så ser ni allt skarpt och bra.

Ett halvt dussin öl eller så funkar nog också bra för att se med rätt skärpa. Det kanske rent av är bättre då det kan vara svårt att hålla för öronen och skaka datorn samtidigt.

th_Seven20091031.jpg

Svårt att tro att det är 31 oktober.

Har ni inte dubbdäcken på än grabbar?

Det är ju en hel månad kvar tills man måste ha dubbdäck.

Edited by pelle17B
Link to comment
Share on other sites

En trevlig liten film.

Jag var ute och åkte med båda bilarna idag. De höga stolarna på V8an bilen gör att det inte blåser lika mycket i den. Visst är lite smådragigt och kyligt.

Pelle17B hur är det med din ruta på bilen, är den runt 100mm hög? Tar den bort större delen av blåsten eller?

Dubbdäck skall köras in lugnt och stilla så det kan vara bra att lägga på den nu så allt är "ready" 1 december.

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...