Robban1 Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 7. Microsoft hävdar bestämt det. windows 7 har inte mutat mig ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted November 17, 2009 Author Share Posted November 17, 2009 Jätte tack till dig och Joaquim Min blev snygg som bara den och jag är jättenöjd. Nu är det bara fram med Autosol och polera så ögonen blöder. /Fredrik (fick min genom Pågen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertone Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 windows 7 har inte mutat mig ;) Hej Robban jag vill ha en till min 7à också kan du göra fler ? Uffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Hej Robban jag vill ha en till min 7à också kan du göra fler ? Uffe Skicka din adress som ett pm,vi har 1 till övers. alla är pakade och klara, så nu är det posten som gäller ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOTAB Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Hej! Jag har gjort ett NC program för att fräsa ett sådant emblem. Programmet är till ett Haas styrsystem (Fanuc likt). Är någon intresserad så skicka mig ett pm. Per-Erik Ring L.Torstensson 070-6412533...TACK Lev väl, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Någon som har mottagit sina sjuor via post??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Jepp, jag har fått mina, bara glömt att säga tack för det fina arbetet! :icon_oops: :racesmile: Jag är helnöjd, tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 (edited) Jag har fått min för en dryg vecka sedan och den är jättefin. Fast min skall inte sitta på bilen den skall vara en "hemmadekoration" Edited December 14, 2009 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Tänkte bara höra att alla fått dom och vem så att jag kan skicka över konto nr till dom som fått, jag har ju slarvat bort några, eller så var jocke duktig på att kanske skriva upp, han är ju inte lika slarvig :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 JAg har fått. Hur går det med pedalerna? Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Jag väntar fortfarande..... Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Jag väntar fortfarande..... Janne Va har inte din kommit fram.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Nä inget paket ännu, tomten kanske har fått det... Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Nä inget paket ännu, tomten kanske har fått det... Janne Men de är ju över en vecka sen vi skicka de.. Jag ska se om vi har en till i garaget, så lägger jag den på lådan i morgon. //Robban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) Då var min Sjua som kommer att bli "hemmadekoration" betald och klar. En riktigt fin Sjua! Tackar Robban1 för kontonumret samt att du regelbundet kommer klappa om pengarna på ditt konto (för du har väl inte tänkt användea dem?). Edited December 21, 2009 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Då var min Sjua som kommer att bli "hemmadekoration" betald och klar. En riktigt fin Sjua! Tackar Robban1 för kontonumret samt att du regelbundet kommer klappa om pengarna på ditt konto (för du har väl inte tänkt användea dem?). Nä för tusan, ska du ha din sjua på väggen så sätter jag upp dina pengar på väggen :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Bra visste att pengarna var i tryggt förvar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertone Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Hej Jag har inte fått någon av tomten , Har kanske inte varit snäll :bowdown: :image018: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts