Jonte Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Här är ett första urval av mina bilder från i söndags. Jag kommer få fler från brorsan som också fotade under dagen. Vill ni inte vara med på bild så skicka ett pm Fyll gärna på med era egna bilder i denna tråd Ordförande Berne säger några väl valda ord Den ivrigt lyssnande församlingen Snabbast!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Kanonbilder man tackar och bugar Michael och Bosse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Fina bilder! Keep 'em coming! :) Hur många sjuor var där? Vad är det för en bil som har den udda bakänden bredvid Heralues åk? Ser ju kul ut! Är detta möjligen samma bil? Det måste iallafall vara den snyggaste motor som någon har satt i en sjua. Porr! Avancerad styrstång också, highscore i knutkors? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Jepp, det är Ronnys Alfasjua http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=2189 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 (edited) Hur många sjuor var där? 23 stycken sjuor körde på banan och en Opel speedster. Edited August 25, 2009 by Arrowsmith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Lite bilder från helgen........... Del 1 Grillning med lite pilsner kvällen innan.... Detta är Olof Skötkonung, han var med sugen på grillat, dricka (ser det ut som)och att få lite kel. Han var inte speciellt folk-ilsken om man säger så.... Kocken... Herr & fru Lindberg förbereder kvällsmaten.... AlfaRonny hade den goda smaken att ta med sej ölkorv.... All heder åt det initiativet!! :notworthy: Strax därefter blev det Söndag........ Flaggposteringen för start & mål Pacman ska ut en runda.... Depåområdet, med för tillfället mest dragbilar.... Ronny - med bestämda kliv på väg mot gulahusets "bekvämlighetsinrättning" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 (edited) Del 2 Edited August 25, 2009 by Arrowsmith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Del 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 En liten filmsekvens från när jag stod flaggvakt på sista passet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Det var hemskt vad jag gasade !!! :racesmile: :thumbsup: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 26, 2009 Author Share Posted August 26, 2009 He he, kul å se sig själv gasa fram :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Här är mer film..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoterjocke Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Får tacka för det fina körtillfället. Samt den "okända" mannen som visade sig ägde en svetsfirma när mitt spakställ gick av. Jag tror inte jag stog still mer än max 2 timmar innan det gick att köra igen. Dock så ska jag byta ventiltätningar då jag tydligen försvann i ett rökmoln under "bron" ;) Fick köra ca 130varv på kullen iaf. Hoppas på fler träffar framöver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Om ni står ut med mobilkvalite på bilderna så kommer här det jag fastnade för denna trevliga dag. Ingen speciell rangordning, bara det jag han se av alla fräcka/vackra/välbyggda sjuor. Hoppas komma på en träff med en egen någon gång i framtiden. /Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Som utlovat; bilder från träffen! Många bilder.. över 500st. Bilder en masse! Lite regler: • Ingen direktlänkning, hämta ned bilden och lägg den på egen server • Ange fotografens namn ihop med bilden om du använder ngn av bilderna (Peter Lindberg) och ange webplatsadress: www.peterlindberg.com • Vill du ha en bild i full upplösning går det finemang; bara att maila (ange filnamn, står under bilden). Formulär på hemsidan. :) Kan inte hantera dylika förfrågningar via PM tyvärr! Samma regler som ovan vid publicering. //Peter PS. Postar den här oxå... så alla ser. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 Nu har jag lagt upp en videosnutt från dagen. När jag väl lärt mig nya programmet så blir det säkert en längre och bättre film Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Vilken go film med så gött motorljud. peter med R1 motorn sjunger härligt. Och fort körs det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts