Challe Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 undrar bara om detta är sant och var den hamnade i så fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Byggaren sålde bilen från Umeå och söderut i alla fall, sedan vet jag inte om den bytt ägare igen. /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Den var på annons i blocket. Och säljaren skulle tydligen bo i Vallentuna, 3 mil norr om stockholm (där jag bor). Men jag har inte sett den på vägarna här i kring. Men det betyder ju iofs inte att den inte finns här. Men ryktet brukar gå snabbt när nåt roligt dyker upp i komunen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimsan Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Verkar som det är Peter från Opel Speedster forumet som köpt den :racesmile: http://www.vx220.org.uk/forums/Nytt-Projekt-t82157.html Hoppas det för sin Opel har han bra fart i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts