Drake Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Regbesiktade i torsdags och fick plåtarna igår. Hur länge brukar man få vänta på papprena? Man behöver ju behörighetskoden där för att kunna ställa på om man inte har e-legitimation. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Drake: Hmmmm känner igen det där. Undrar om det inte var då jag skaffade mig en e-legitimation för då kunde jag ställa på bilen direkt. Försäkringen är det inget problem med. Ett år sedan drygt och över 50 då sviker minnet lite. Ring Transportstyrelsen imorgon och kolla. Jag lyckade ju ställa på min bil och jag tror det var med e-legitimationen som blev nyckeln till "härligheten". Vi får väl rapport imorgon. Hur kommer det sig att du är så sugen att ut och köra...... Förstår inte ........? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Mitt regbevis tog mer än en vecka så skaffa e-leg om du vill vara säker på att få köra med bilen denna veckan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Jag fick mitt regbevis idag, gjorde regbesiktning i torsdags. Jag ordnade med försäkring på torsdag och ställde på fordonet (bank-ID) på fredagen gick otroligt smidigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Drake: Hur många mil och tankningar hittills? Fordonsdata 2009-08-06 kl 09:50 Fordonsstatus: I trafik (2009-08-05) Tillfällig registrering: Nej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted August 7, 2009 Author Share Posted August 7, 2009 (edited) Inga ännu! :angry: Sitter fast i Tampere på jobb, men så fort jag kommer hem så blir det åka av! Försäkrat och påställt! Papprena kom igår. Edited August 7, 2009 by Drake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 Drake: Aj då, opraktiskt. Du får hålla oss underrättade när kärran börjar rulla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts