DomiSeven Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Super7 tipsade om Tools Momentum men dem kunde inte hjälpa mig sa de. Det handlar om en 6-ribbs generatorrem/kylrem/fläktrem till en Zetec, 118cm lång. Några tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Jag kollade på http://catalog.meca.se/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1 finns en som heter 1401-6PK1183 passar till en massa bilar. Sista siffrorna är väl troligen längden i mm. Sök på MECA artikel nr uppe i högra hörnet, byt längd till du får träff, jag började på 1180 och det här var den första därifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 27, 2009 Author Share Posted July 27, 2009 Tack, beställde en sån, vi får se imorrn om det blev rätt :) Längden var i alla fall precis som du sa, de sista siffrorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts