poloj peter Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Poloj Craftmanschip AB inbjuder till öpet hus för alla intreserade av billbygge typ Cobra 289 427 Mercedec 300 sl Lo cost Crosscart Camaro cup mm. lördagen den 8 augusti Program Vi träffas i vår verkstad i Köping från 10.00 Vi diskuterar billbygge,plastlaminering ,vacuminjesering praktiska övningar, lackering,mm Förtärin i trädgården. Ett besök på Bil och Teknikhistoriska samlingarna och om möjligt ett besök hos Sellholm Tuning. Så lördagen den 8 augusti 2009 Plats Poloj CraftmanshipAB Norra Berget Köping 1 1/2 tim med bil från Stokholm Ev frågor ring 070 309 1090 070 340 4286 poloj@koping.net poloj@telia.com www.poloj.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Jag kommer inte att dyka upp på öppet hus då det är för långt att köra. Däremot skulle jag gärna vilja ha lite mer info om 300sl karossen + ev ram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Jag har skrivit in det i kalendern. Arboga till Köping är nära. Men trots att jag bott i Köping 67 till 76 och sedan i Arboga från 76 till nu 09 så har jag aldrig hört talas om Norra Berget och det hade inte Eniros kartor heller. Om det inte är "Hemlig berget" som menas fast det är ju utanför Köping mot Odensvi...... Poloj Craftmanship finns enligt eniro på Stora Gatan 19 och dit hittar jag. Skriv gärna in en GPS koordinat eller lägg in en kartlänk så vi som bor "på orten" hittar. Eller i alla fall jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Mycket trevligt iniativ. Man kanske ska titta förbi. Har Janne lördagsöppet eller blir det bara för denna tillställning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Deras hemsida anger adress "Köping".... Locost ram typ "Book". Är det Håkan Book som är konstruktör?? Eller menar man bokchassie från Haynes böcker?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Jag svär mej fri från att vara delaktig i deras ram utöver de ram-diskussioner vi hade på Elmia när vi stod i montrarna bredvid varandra och diskuterade mellan vågorna av besökare. ;) :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poloj peter Posted July 27, 2009 Author Share Posted July 27, 2009 Adress för träffen Kröcklinge 1 73195 köping Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Nu blev det betydligt lättare när adressen Kröcklinge dök upp (och närmre Arboga). Där vet jag var ni håller till någonstans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Jag kanske hinner med en blixtvisit kräftor och snapps :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Låter intressant, ska försöka ta mej tid att åka dit en sväng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Hoppas denna karta stämmer. Borde väl vara enklast att köra över Gillsta om man kommer från Västerås Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts