BeLo Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 I Karlstad blir det åka av på gamla flygfältet vid ett antal tillfällen i sommar! Arrangör är Karlstad Racing. 23/5 Konbana 13/6 201 m och utställning 25/7 201 m 8/8 Konbana 29/8 201 m och utställning 19/9 Konbana /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Låter kul. Vilken prisbild / klubbmedlemskap gäller? SMA licens eller annan licens eller ingen alls? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted May 18, 2009 Author Share Posted May 18, 2009 Jag har för mig att det är 200 spänn/år. Medlemsskap kan lösas på plats. Så vitt jag vet har ingen försäkring varit på tapeten!?! Det är gott om plats på flygfältet, så man får anstränga sig för att något ska gå på tok (peppar, peppar...) På konbanan kör man en och en med tidtagning. Ofta kör man två repor direkt efter varandra för att få en repa med varma däck. Arboga- Karlstad är väl bara 15-16 mil? Om du kommer till Karlstad den 23/5 så kan du hänga med ner till Tjolöholm på söndagen! Troligen drar jag ner till kusten på lördag eftermiddag/kväll och kör sista biten på söndag morgon. Häng på! /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts