Fredrik i Trollhättan Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Sedan en dryg vecka njuter jag av en ny bil. Kan det bli bättre än vår och ny bil? Beställde i februari och skulle få vänta till vecka 21 på leverans men plötsligt låg man före i schemat och kunde leverera 5 veckor för tidigt... :thumbsup: Är hittills supernöjd med denna fantastiska bil. Opel Insignia.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 snygg. jag har läst mycket positivt om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Kommer just från lokala SAAB-handlaren där dom hade lite event idag. Brorsan ställde ut sin 9-3a tillsammans med SAABklubben. Där kikade vi iaf på just en sån där vit Insignia Turbo med 19" fälgar. Såg faktiskt riktigt bra ut. Hoppas dom är lika sköna att köra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Ja Grattis.. Ja kan inte annat än hålla med.. vi köpte ju själva ny kärra för ett tag sedan.. blev en Honda ( förvånande va ? :P ) men en CR-V denna gången... maxutrustad me allt i tillbehörslistan å 19".. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 den är lik Toyota avensis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 Jag tittade på Avensis också men tyckte inte om den. Jag tycker den ser konstig ut fram och väldigt klumpig bak. Insignian har en väldigt smäcker kaross som maskerar storleken. Bilen är större än 9-5:an som intill ser liten ut. Avensis hade dessutom en betydligt sämre vägkänsla och det exemplar jag provkörde bullrade väldigt mycket från framhjulen. Ovanpå var Toyotan dyrare med en massa konstiga utrustningspaket. Jag valde tidigare mellan Audi A4 och Saab 9-3. Bägge är lite trånga i sedanvariant så jag hade blivit tvungen att åka kombi. Gillar inte kombibilar. Audi A4 blev också ganska dyr om man inte nöjer sig med basutrustning. Saab 9-3 är minst sagt en vanlig bil här hemma i Trollhättan. Inte så kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Opeln är snygg så jag tycker inte den är lik Avensis ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts