Jonte Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Kolla in dessa grabbar och hur dom beter sig i luften. Flygare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Jäklar va coolt!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro7 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Jättehäftigt! Såg filmen fyra gånger på raken! (Vad futtigt ens eget enkla liv plötsligt blev). :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 SHHHIIIIIIITT!!!!!........vilka dårar! :w00t2: Det pirrar ju i benen bara man kollar på filmen!! Man inser att det finns många sätt att leva sitt liv...tror jag fortsätter på en något lägre nivå av sökandet efter adrenalinkickar :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 jupp, satt och höll i mig i soffan, skitskraj :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 igår funkade den men idag får jag bara ljud ingen bild. jag såg bara 1 minut igår och ville se resten idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Fyh! Vicka galningar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 rätt gammal.. har den bland mina favoriter på youtube å där har den legat i över ett år... ;) men de e fortfarande värt att se den igen.. de e helt sjuka de grabbarna.. :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Fräänt! Vad kostar en flysuit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Mig hade den kostat livet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts