Jesper Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Som topic. Vad är era erfarenheter om Rally Designs leveranstider??? Inte hört något på 10 dagar.... :blink: MVH / Jesper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lozec Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 (edited) Jag har beställt därifrån flera gånger och det har fungerat bra. Slå en signal och fråga om det är något problem med ordern, de är väldigt trevliga och lättpratade:-) EDIT: Leverenstiderna har nog legat mellan knappt en och två veckor. Edited January 15, 2009 by Lozec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 För mig har det nästan alltid blivit levererat inom en vecka. Förutom senaste beställningen, men jag mailade (är på resande fot och har inte den adressen i min resedator) och fick ett snabbt svar där det preciserades vilket detaljnummer som orsakat förseningen. Inte helt oväntat började numret med bokstäverna DAR, vilket innebär att det är prylar tillhandahållna/tillverkade av Darren, dvs GTS Tuning som har någon form av samarbete med RallyDesign. Men som sagt, det är som regel väldigt snabba och pålitliga leveranser! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Jag har samma erfarenhet. I bland är dom lite för snabba. En gång fick jag grejorna dagen efter. Som tur var fanns en granne tillhands för att ta emot grejorna. Samma gäller för Burton Power, hittills inga problem. En gång missade dom att lägga ner några prytlar. Plockaren hade bocka av att han hade lagt ner det, men det fanns inte i lådan. Så jag tänkte att dom kommer krångla, men det var inga problem. Dom skicka det grejorna dagen efter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Svar på "Topic", sales@rallydesign.co.uk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Tack för snabbt svar: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Svar på "Topic",sales@rallydesign.co.uk Bra! Jag hatar när folk skriver en massa i tråden utan att svara. Precis som jag själv gjorde :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 För snabba? Det har nog gått över!! Dom har inte svarat på mina mejl på 5 dagar.... :thumbsdown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Ring dem! Det är garanterat bättre, eftersom de förmodligen inte vet vad de vill svara på dina mail. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts