JonasHKS Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Var där och köpte precis, hjälpsamma och och billiga! :D Rekommenderas varmt! Länk Göteborgs Handelstål AB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 hur billigt? vad fär pri på 25*25*2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Kompisarna i garaget är ofta där o handlar och tycker det är bra, ska dit själv snart, dags för lite rostfritt. Sen på backa Bergögata har vi vårat garage om ni vill handla lite plåt o komma på fika o se lite byggen, tjöta lite bilar ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasHKS Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Jag gav 18:75 kg förra veckan när jag köpte 96 kg, sen tror jag jag hade fått det ännu billigare om jag köpt över 100 :( men än sen, billigaste jag har hittat :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
limstift Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Kompisarna i garaget är ofta där o handlar och tycker det är bra, ska dit själv snart, dags för lite rostfritt.Sen på backa Bergögata har vi vårat garage om ni vill handla lite plåt o komma på fika o se lite byggen, tjöta lite bilar ;) Om det är okej så kommer jag gärna bort en sväng nån dag och kollar lite. Jobbar längst ner på Backa strandgata, så det är ju nära och bra. Jag håller iofs inte på med locost för tillfället, utan våldar ner en Volvo T4 i en Fiat X1/9 och fixar BMW bromsar fram och Alfa ok bak osv osv. med allt vad det innebär :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Säljer de aluminiumplåt också? Vet nån vad ett ark 1x2m 1,5mm kostar nuförtiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Om det är okej så kommer jag gärna bort en sväng nån dag och kollar lite. Jobbar längst ner på Backa strandgata, så det är ju nära och bra. Jag håller iofs inte på med locost för tillfället, utan våldar ner en Volvo T4 i en Fiat X1/9 och fixar BMW bromsar fram och Alfa ok bak osv osv. med allt vad det innebär :) Det är bara att kika förbi, bara jag som bygger locost där, finns 8 andra bilar av varierande motorer och karosser :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts