Rushowner Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Tja! Jag behöver lite hjälp att sammanfatta läget. Jag har i dag påbörjat mitt andra bygge, dock är jag inte färdig med mitt första (3:e ägaren på en rush sats). Passar zetecmotorn direkt ihop med mt75 lådan (även typ 9)?? Spindlar från Sierra med leder uppe från Transit samt nere Astra?? Mitt andra projekt skall göras för att kunna finansiera mitt första! Klokt va? :unsure: :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Hej Zetec passar mot både typ 9 och MT-75 (om lådorna kommer från fyrcylindriga bilar). Som vanligt kan man dock få mixa och matcha koppling och startmotor. Ska du ha Sierraspindlar måste du göra en insats för övre spindelleden (det är ju fjäderben på Sierra). /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts