Rikard Larsson Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Sjukt cool http://www.noob.us/miscellaneous/sawstop-w...-in-slow-motion Uppfinnaren litar på sin skapelse och testar med sitt finger mot slutet, det hade jag INTE gjort. (såg att sidan var nere pga. hög trafik, kolla tillbaka senare) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Bra skit... jag har själv sågat mig i fingret en gång.. ja jag e en klantig möbelsnickare... iofs detta hände för 19 år sedan och fingret sitter kvar... men fy vad det blödde... vart iofs bara ett mindre köttsår.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Verkar kalasbra så länge man inte sågar fuktigt virke! ;) (vi sågar ofta vattenfast plywood på jobbet som lagras utomhus) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 klingskydd ska man ha ändå. p.g.a. flygande materia. jag har en kamrat som är snickare och han fick en sågtand i ögat och blev blind på det ögat. tanden släppte i hårdlödningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 helt sjukt va snabbt den reagerar... :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts