Arrowsmith Posted April 12, 2004 Share Posted April 12, 2004 Min fråga är helt enkelt: Jag har 6:e upplagan och 7:e är nu ute sedan ett tag. Är det värt att köpa den senaste upplagan eller är det någon större skillnad på något viktigt för den som bygger locost . Så att det är värt de nära 300:- den kostar? jag vill inte ge 300:- och ändringarna bara är reglerna för motorcyklar typ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Jag har sjunde upplagan här, men jag har ingen aning om vad som är nytt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Hej I sjunde upplagan är hela avsnittet om Sevens nytt, nu innehåller det kanske inget revolutionerande om man redan är insatt i sådana byggen. I övrigt är det detaljändringar, men rätt många sådana. /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Jag skulle kunna scanna av sidorna med sevens och lägga upp om det inte bryter mot några copyrightlagar? Det står inget om att det skall vara förbjudet i boken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Det mesta av SFROs arbete sker säkert ideellt - som det jobb som Therealpinto :notworthy: lägger ner på denna lista så i det perspektivet tycker jag inte 300:- som ett bidrag till intresseorganisationen (för boken) är så farligt dyrt. Fast jag förstår att det känns lite trist om man sitter med sjätte versionen.... :thumbup: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Hej Upphovsrätt gäller med rätt stor säkerhet för boken så att scanna och lägga upp sidor publikt är kanske inte så bra. /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Då låter jag bli :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts