Jump to content

Bilder från Pers garage


gka

Recommended Posts

Hej alla!

Igår var det ju garageträff hemma hos Per Wackt, och jag var en av dem som tog bilder. Ni andra som också fotade kan ju också lägga upp era bilder här tråden, om ni har möjlighet.

Det var iallafall tre fina byggen med många intressanta detaljlösningar som vi fick se! Tack för det! :notworthy:

(Min stackars Freesco-burk med 486:a blir lite trött av att hiva ut många bilder på en gång, därför syns inte alla thumbnails ibland... tror jag...)

tn_P1010259.JPG

tn_P1010260.JPG

tn_P1010261.JPG

tn_P1010262.JPG

tn_P1010263.JPG

tn_P1010264.JPG

tn_P1010265.JPG

Kom på efteråt att det hade varit kul med ett gruppfoto som man kunnat identifiera alla på så man ser vem som är vem på forumet. Men ni som känner igen er kan ju kommentera dessa bilderna iaf :)

Link to comment
Share on other sites

Men vi var lite slitna efter söndagens mässa.... och 3 tim resväg hem .... :icon_sleep:

Skojar du? Min granne passade på att ha disco hela natten innan så jag sov max två timmar sammanlagt... :icon_blink: men det gick ju ändå :D

Link to comment
Share on other sites

Verkligen synd att jag inte kunde komma till träffen. Fick tagit mig ner till mässan i alla fall och gick där och kikade, men var tvungen att åka hem redan vid fyratiden. Nästa träff skall jag i alla fall inte missa, den saken är säker!

Link to comment
Share on other sites

Sticker in lite i tråden , med lite OT , när ni nu ändå försöker lista ut vem som är vem :D

Vi skulle inte försöka ha någon inoficiell regel om att vi har bild oss själva i avatar rutan ??

naturligtvis frivilligt men det skulle ju göra en "träff" i verkligheten lite lättare

Inte för att jag är någon förebild men det är kanske en tanke ???

Link to comment
Share on other sites

Sticker in lite i tråden ,  med lite OT ,  när ni nu ändå försöker lista ut vem som är vem :D

Vi skulle inte försöka ha någon inoficiell regel om att vi har bild oss själva i avatar rutan ?? 

naturligtvis frivilligt men det skulle ju göra en "träff" i verkligheten lite lättare

Inte för att jag är någon förebild men det är kanske en tanke ???

Självklart är man en förebild där :D

Link to comment
Share on other sites

Sticker in lite i tråden ,  med lite OT ,  när ni nu ändå försöker lista ut vem som är vem :D

Vi skulle inte försöka ha någon inoficiell regel om att vi har bild oss själva i avatar rutan ?? 

naturligtvis frivilligt men det skulle ju göra en "träff" i verkligheten lite lättare

Inte för att jag är någon förebild men det är kanske en tanke ???

Då är det väl ingen sport!? ;) Ärligt talat, det var ju en smart idé. Jag har iofs mig själv som avatar, men ganska utzoomad....

Link to comment
Share on other sites

Toyota K-motor! Jag är lite frågande till det motorvalet?

Som man brukar säga... Gratis är gott ! ;)

Sen att motorn är ruskigt kompakt är ingen nackdel !

Anton som byggt bilen har gått in för att bygga så billigt som möjligt... hela hans bil har fram till idag kostat 11000 kr inkl SFRO besiktning men utan fälgarna som sitter på... mycket imponerande tycker jag. En äkta Locost...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...