Acke Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=49206 -02knappt 2000mil i mycket gott skick funkar klockrent, provkörd av mig. komplett med avgas och insug (insprutning med separata späll) populärt alternatvi till hayabusa i exempelvis super 7 Pris: 15k el. bud, står mest ivägen 0707-354114 Quote
Jonte Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Efter att sett Henriks bil in action så är man sugen. Hur många hk är det i sån? Quote
XTR Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Off topic :hypocrite: men, Enligt Hondas uppgifter 152hk för de med insprutning. Honda uppgav 164hk själva för de första 2 årgångarna när det satt fuggar på. Enligt rykten så lämnade de inte riktigt de siffrorna så honda skrev ner till 152 i samband med att den fick insprutning istället. Enligt RN i Partille så gick de tydligen inte heller riktigt bra i mellanregistret med fuggarna och detta var en av anledningarna till att de fick insprutning efter bara 2 säsonger... Vi får se vad min motor lämnar, jag har byggt med MS2 och modifierat motorn för överladdning. Kommer dock att börja med sugutförande först. //Mattias Quote
Recommended Posts