auditsq Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 (edited) Hej Tack för ett mycket givande forum.. då jag ska ner o hämta min första sevenbil ( Pegasus 7+ Zetec 2.0 + Dunnell kit )någonsin på torsdag i Lundtrakten så vill jag ju inte för allt i världen inte köra motorväg hem så jag tar tacksamt emot tips om roliga ( kurviga )vägar.. Munka-Ljungby--Våxstorp ser ut att ha potential... ;) tacksam för alla tips mvh auditsq Edited August 11, 2008 by auditsq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eslöv Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 knäred-örkelljunga-prestorp-forestad-röstånga-sen 108an till lund örkelljunga till röstånga är riktigt roliga vägar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Är det denna bilen kanske? http://www.blocket.se/vi/17314856.htm?ca=23_10_s&last=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted August 11, 2008 Author Share Posted August 11, 2008 Är det denna bilen kanske? http://www.blocket.se/vi/17314856.htm?ca=23_10_s&last=1 kanske det..... ;) min A4 2.0TS Quattro går numera under namnet blysläden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted August 11, 2008 Author Share Posted August 11, 2008 (edited) knäred-örkelljunga-prestorp-forestad-röstånga-sen 108an till lundörkelljunga till röstånga är riktigt roliga vägar. tackar.. dom ser kul ut..tror jag lägger om rutten.. tänkte kört närmare kusten först Edited August 11, 2008 by auditsq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Där ser man, det har alltså funnits en super seven mindre än en km fågelvägen från hemmet (uppväxt i Åkarp). Kanske därför jag är smittad :) Lycka till med köpet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted August 12, 2008 Author Share Posted August 12, 2008 Där ser man, det har alltså funnits en super seven mindre än en km fågelvägen från hemmet (uppväxt i Åkarp). Kanske därför jag är smittad :)Lycka till med köpet! Tack Rikard ska bli grymt kul att frakta hem den på ca 25mil krok vägar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts