Jump to content

Ssm Knutstorp


heralue

Recommended Posts

Helgen 4-6 juli är det traditionsenligt Sportvagnsmeeting på Knutan.

söndag den 6 avser vi att köra ner ett gäng 7:or från Småland

Berne Fransson

Mats Andersson

Roland Skårner

Micke Lvov

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Då ses vi kanske där, håller just nu på att packa Spitfiren för att åka ner till en kompis i Eslöv för att bo hos honom över helgen. I morgon kör jag rallyt för tjugonde året i rad.

SSM får man inte missa.....

//

JEK

Link to comment
Share on other sites

Precis återkommen från Knutstorp och SSM. missade (??) våra Småländska vänner. Träffade dock en hel del andra kändisar. Vädret har varit helt OK. Rejält varmt igår, körde rallyt i > 25*, underbar kväll med vindstilla grillning och ljugande med pilsner och Grappa fram till småtimmarna. Idag bjöds på förutom en liten skur i förmiddags på "lagom" racingväder. Spitfiren har fått luffa ca 65 mil under helgen.

Bra tävlingar med lite tunnare startfält än normalt.

Det var 159 startande i rallyt.

För resultat titta på www.mgcc.nu

//

JEK

Link to comment
Share on other sites

Hälsa killarna att de förbereder sig på en kul upplevelse.

Jag var hos Darren för 4 månader sedan. Man kan beskriva GTS

som en plåtlada utan isolering och två 100W bygglampor. Invändigt är det TOTAL KAOS och mitt i kaoset

under en ton bråte står datorn med server etc. De mest delarna finns inte hemma även om han säger det - han hämtar nästan allt på Rally design som ligger 20min bort.

Tipps 1. Entré dörren är på vänster gavel jämte bajamajan och är endast 1,2m hög 0,8 bred så de hittar in.

Tipps 2. GTS ligger bakom bilhandlaren som de kommer köra förbi mitt ute på en ängen innan byn.. GPS funkar om du har kordinaterna........

Fördelen är att det är nära till färgan och trevlig när man väl får tag på honom.

Tyvärr saknar han helt organisations förmåga.

Kan vara kul och höra statusen på GT40 kittet som han håller på att ta fram.

/Anders

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...