Stefan Berglund Posted February 4, 2009 Author Posted February 4, 2009 Hehe, ja tanken är inte dum! :D Får ta å välja ett ofärgat fett. (Nej, jag tänker inte ha lampor i bussningarna. :lol: ) Quote
Christer J Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 Hej. Jag ska just börja bygga en Mcsorley442, och såg att framvagnen var galen. *Har du något tips, kanske några mått att börja med? Min blir Saab 2,0 ltt, Opel vxl Volvo bakaxel m diff. Hälsningar Christer. Quote
Stefan Berglund Posted February 5, 2009 Author Posted February 5, 2009 (edited) Du, jag skulle nog bygga en mcsorley 7+4 istället tror jag om jag fått göra om, fast vill du gärna bygga en 442 så är det klart jag hjälper till! Jag kan såklart hjälpa dig med en 7+4 också. Jag har en massa hårt införskaffad erfarenhet som skulle förenkla ditt byggande avsevärt, det är väl onödigt för dig att uppfinna hjulet på nytt. :D Skicka et pm så får du mitt telefonnummer! /Stefan Edited February 5, 2009 by Stefan Berglund Quote
Stefan Berglund Posted February 14, 2009 Author Posted February 14, 2009 Lägger in lite bilder på min framvagn i casim. 1 Quote
Recommended Posts