Stefan Berglund Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 Hehe, ja tanken är inte dum! :D Får ta å välja ett ofärgat fett. (Nej, jag tänker inte ha lampor i bussningarna. :lol: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Hej. Jag ska just börja bygga en Mcsorley442, och såg att framvagnen var galen. *Har du något tips, kanske några mått att börja med? Min blir Saab 2,0 ltt, Opel vxl Volvo bakaxel m diff. Hälsningar Christer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 (edited) Du, jag skulle nog bygga en mcsorley 7+4 istället tror jag om jag fått göra om, fast vill du gärna bygga en 442 så är det klart jag hjälper till! Jag kan såklart hjälpa dig med en 7+4 också. Jag har en massa hårt införskaffad erfarenhet som skulle förenkla ditt byggande avsevärt, det är väl onödigt för dig att uppfinna hjulet på nytt. :D Skicka et pm så får du mitt telefonnummer! /Stefan Edited February 5, 2009 by Stefan Berglund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted February 14, 2009 Author Share Posted February 14, 2009 Lägger in lite bilder på min framvagn i casim. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Här hör bilen hemma nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts