pacman Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Om två veckor är det dax för Velodromloppet igen. Förra året var vi ett hyfsat antal på plats (i alla fall på lördagen...), och Borg´s hade fixat med tält och stolar/bord. Hur blir det i år? Någon som har kollat med Gelleråsen om vi kan få en uppställnigsplats som förra året? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) Jag är lite sugen !!! Skulle egentligen åkt cykel Vättern Runt men med kass rygg har träning inte varit så bra ... Dessutom är det Jeep Jamboree (Jeep Club Sweden firar 10 år) så det finnes många skäl att ta sig till Gelleråsen ..... Edited May 29, 2008 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zander Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Jag bor nästan vid gälleråsen så självklart ska jag dit. Hoppas många här ifrån ska dit då jag håller på att planerar ett bygge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Hoppas jag kan dyka upp, dock utan sjua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Jo Gälleråsen med Historic Racing är ett måste. Har klubben en träffruta där som förra året tar jag Hooden, om inte tar jag min nyss inköpta Alfa Spider. Vädret är också av viss betydelse. / Jarl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Jag kommer till Gelleråsen, men utan sjua i år igen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Länk till lite information http://www.rhkswe.org/tracks/2008/karlskoga.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Vi är välkommna dit även i år! :) Dom ger oss en plats. Problemet är att inte jag hinner vara med och arrangera detta i år med tält och flaggor. Men som besökare skall jag försöka komma dit 1 dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Om vädret och chefen tillåter så skall jag dit. Lördag eller söndag bestäms delvis av vädret. Samåkning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Lilja Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jag kommer att vara där fredag till söndag och mecka åt ett Ginetta G20-team. Hoppas få lite tid över till "Locostmontern". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenup Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Hej! Jag kommer att åka Seven till Karlskoga, om det blir lördag eller söndag beror på vädret. Ev. samåkning från Sannakroa skulle vara kul. Men vi avvaktar väl säkrare väderprognoser. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Vi kommer också, men bara på söndag och utan sjua. Kommer dit med SAAB CabrioChallenge istället. Vi blir nog ungefär 15 bilar. Har du en SAAB Cab finns det nog fortfarande möjlighet att delta. www.cabriochallenge.se Vi ses! :racesmile: /Fredrik o Anna Åker den gula Viggencabben med röda plåtar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Det sket sig för mig denna gång Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 14, 2008 Author Share Posted June 14, 2008 Det kör ihop sig för mig åxå i morgon. :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenup Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Hej ! Jag var på Gelleråsen idag, vad jag såg var jag enda Seven. Men vädret var bra och det var bra race. Tyvärr var det mindre med bilar på finbilsparkeringen än lördagen förra året. Jag tycker nog att det var något mindre med publik också, men det kan kanske bero på fotbollen. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Fotboll ???? :Hmm: Möjligtvis att Eurosport visar 24h från Le Mans :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 (edited) Kan bara hålla med tidigare talare. Det var bedrövligt lite både folk och bilar... Finbilsparkeringen som ju brukar vara hyggligt välfylld var inte nes fylld till en femtedel. Miataklubben som ju brukar vara en 15-20 bilar var 6... Men men, fina tävlingar var det iallafall, och under lunchuppehållet fick vi rasta våra cabbar några varv på banan med! :racesmile: Edited June 15, 2008 by Sword Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts