Michael Th Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 (edited) opel??? B Ascona eller?? jag har 2 st helt nya i kartong. tyvärr är konan lite för stor för mina A ascona spindlar. gängan tittar ut för lite..... så jag har ingen nytta av dom lederna ...suck.. Edited April 15, 2008 by Michael Th Quote
Michael Th Posted April 15, 2008 Author Posted April 15, 2008 yepp...Thomas.. jag får försöka hitta a ascona spindelleder... iofs hittade jag gammel Opel grejer i tyskland...(på nätet)innan får försöka hitta länken igen... sen får jag be svåger/syster i tyskand langa till mig.... Quote
ejorris Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Jag har handlat opelgrejjer hos http://dr-manta.de/ och det funkade fint. /J Quote
Michael Th Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 känner igen firman... hittade inte länken pga dator krasch i gammel burken.. Tack !! Quote
Thomas Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Michael. vad är det för fabrikat på dina leder? Quote
Recommended Posts