Staffan Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Eftersom jag måste ha hängande pedaler i mitt 356-bygge och jag tycker det är synd att skära sönder pedalstället så är detta nu till salu... :rolleyes: Pedalstället säljes utan cylindrar men självklart med bromsvågen. Bromsvågen har 5/16" (engelskmännens motsvarighet till M8) gängor. Det är avsett för hydraulisk koppling. Pedalstället finns i Lund i Skåne och säljes för 1500:- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Johansson Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 Hej. Såg en gammal annons om stående pedalställ. Har du det kvar? MVH Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Johansson Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 Hej. Såg en gammal annons om stående pedalställ. Har du det kvar? MVH Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts