Martin A Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Hej! Kan jag få några tips på handbroms spakar som passar för montering på sidan av kardantunneln. Tack på förhand! MVH Martin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Lars H har en som sitter precis som du beskriver. Den kommer från en Volvo S40/V40...något modifierad... Jag har ingen bild men det kanske finns någon som har...inte minst Lars själv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars H Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Hej..... Jag använder en spak från Volvo s40 1999. Har tyvärr inga bilder men du löser nog montaget om du kollar på en spak. Lars H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Jag tog Sierrans, rätade på fästöronen och monterade den på sidan. Snyggt? Nja, men locost! /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts