Magoo Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Hejsan! Har några frågor ang bromsok bak med inbyggd handbromsfunktion som biltema säljer. Det är bromsoket till Scorpo biltema ok Vet någon om det passar på på sierrans hållare (bak) samt hur är kvalisorten på deras ok? // Markus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Ser inte samma ut. Det ser t.o.m. ut som om Scorpio har fasta ok bak. Sierra har flytande... Jag skulle bli förvånad om det passar på Sierrans konsoler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted March 16, 2008 Author Share Posted March 16, 2008 (edited) titta inte på bilden för dom har samma bild till alla ok vad jag har sett hitintills, det var mer om nån visste om ok bak på en scorpio är samma som bak på en sierra.... Edited March 16, 2008 by Magoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Skulle tro att de är samma eftersom jag använt Scorpio renoveringssats till mina Sierra bromsok. Mvh Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Har för mej att att jag har Scorpions ok på adapterplattor med sierra-mått så det är nog samma! Eller om det var Sierraok med Scorpions renoveringssats Fan, man skulle vetat att Biltema hade dom där oken för det var ett litet helvete att renovera dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts