jobra23 Posted March 2, 2008 Posted March 2, 2008 Tjenare här kommer en fråga från en som är ny på detta forum, bygger en Dala7 med Audi 5cyl.20ventilare. Vad tror ni om detta istället för 240 kort styrväxel, vad säger SFRO om detta? steeringq.bmp Jonny Brandt Örebro Quote
LUPUS Posted March 2, 2008 Posted March 2, 2008 Fungerar säkert då USA folket ofta gör på detta viset. SFRO ? ingen aning Men om det finns en snabbare växel att stoppa dit hade jag gjort det istället, endast om det inte finns någon annan lösning eller växel . Varför.... - vikt för prylen + att fäste som skall ta hela max vridet i ratten - En sak som inte är monterad går inte sönder :blink: - priset är väl ungefär samma som för en kort växel ändå när den är hemma från usa ? Bara mina tankar Quote
therealpinto Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 Jag ser i alla fall inget hinder i att använda den, om den bara monteras säkert och verkar gediget gjord. /Gustaf Quote
Recommended Posts