Krullert Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 (edited) Hej! Tänkte att jag hellst skulle slippa använda hela anordningen med blinkersspaken och det. Kan man använda en knapp på t.ex. mittkonsolen för vänster- samt högerblink? MVH Nicklas Edited January 20, 2008 by Krullert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Ja, varför inte? Citroën hade det från början på deras tidiga bilar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 tidiga lotus hade en i bakelit... satt bland annat på traktorer... vet att på min fars Nuffield universal satt en dylik skall enligt uppgift finnas att köpa ennu... annars får jag titta på en gammal skördetröska eller traktor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Tidiga Citroen ......... Min CX -86:a hade en stor knapp uppe på info-satelliten (den där skumma konstruktionen som brukar kallas instrumentpanel) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Är det samma med helljus, kan man ha det också som knapp tro? Då kan man ju slippa spakarna helt och sätta tändningslåset på ett annat ställe med... Kan ju köra en saab-variant på tändningslåset :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 (edited) brytaren i mitten med vit knapp på serie 2 Edited January 20, 2008 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 http://www.s-v-c.co.uk/ här finns. och jag vill minnas att mekonomen har den kvar i sortimentet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Vilken grym sida! Där fanns ju hur mycket trevligt som helst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 På min bil har jag bara "knappar", dom kanske inte är så upphättsande men funkar. Till som blinkers har jag en med tre lägen dvs höger, vänster och av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krullert Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 Fan vad nice :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Din bil är en stor inspirationskälla Matz... Hoppas bara min inte blir alltför mycket plagiat, men du har så många bra lösningar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 (edited) har inte olssons i ellös sådant? de en massa grejer till traktorer mm. http://www.olssonsiellos.se/ Därfinns en hel del man kan sätta på en locost ge sidan en chans så hittar ni mycket... Edited January 20, 2008 by Arrowsmith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Den här är inte heller att leka med! http://www.holden.co.uk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Din bil är en stor inspirationskälla Matz... Hoppas bara min inte blir alltför mycket plagiat, men du har så många bra lösningar! Kul att du gillar bilen. Det är som att skaffa barn, man vill ju gärna föra sina gener vidare.... Så Plagiera på du om du hittar nått som verkar vettigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts