Jump to content

Limma Fast Bensintanken?


Recommended Posts

verkar lite jobbit o man tex vill bygga om bakvagnen eller måste reparera en krockskada...

på jobbet limmar vi mycket med ``sika´´ och simson ``kitt´´ men det är detaljer som aldrig skall bort igen..

sitter som fan om allt är rent och man kittar på rätt sätt ..

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

Jag skulle hoppa över limningen och fästa den på annat sätt. Det kan komma ett tillfälle när du behöver ta loss tanken och då är det mycket enklare att t.ex bara skurva bort fästen.

Link to comment
Share on other sites

Limning i all ära med tidens tand nöter och rätt vad det är så är tanken loss. det ser man allt som oftast på limmade detaljer,att de släpper rätt vad det är.

Link to comment
Share on other sites

Nonterar du tanken innan du sätter dit skyltbelysningen blir det trångt....

På min bil (dock ingen MK) är det lättare att slita ut tanken om man ska pilla med något i bakänden

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

borde kunna limma ihop tanken som ett akvarie...det håller länge utan ramar (gamla hade ramar)

Men limma fast tanken? varför inte aluband? eller galvade håband i värsta fall...allt måste vara bättre än att limma

Link to comment
Share on other sites

Engelsmän! De har alltid massa egna idéer! Just den egenskapen gör det så roligt att gå på Kit Car-mässor i England. Ett gigantiskt utbud med de mest osannolika skapelser man kan tänka sig, och det mesta verkar gå att sälja, i England.

Världen skulle bli bra mycket tråkigare utan de galna engelsmännen!

Link to comment
Share on other sites

Dessutom skulle vi varit nazister utan engelsmännen =)
o shit..och jag som har tyska föräldrar.. men min farmor kommer från sverige och farfars mor från norge..vad blir jag då...iofs kallades jag för en nasse unge när jag gick i skolan..!! Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...