Liftarn Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Info på http://www.lulu.com/content/784994 Författaren är ju känd från det engelska locostforumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteQve Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Finns det något svenskt företag där man kan köpa boken ifrån? Eller vågar man beställa från den där hemsidan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Det brukar alsrig vara problem med att beställa från England. hör med Lafri i Karlskrona ifall du är osäker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 Lulu.com ligger väl i USA och de kör print-on-demand så jag tror inte den finns att få tag i på vanliga bokhandlar. Lulu.com grundades av Bob Young som också var med och startade Red Hat. Har inte hört om någon som har haft problem förutom att de tydligen tar saftigt betalt för porto till Australien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteQve Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Well well....nu är boken beställd i alla fall :) 280kr drog dom från kontot, så med lite tur så kommer boken till det priset :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted May 10, 2007 Author Share Posted May 10, 2007 Berätta gärna lite om boken. Både innehåll och tryckkvalitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteQve Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Allrajt, nu har jag fått boken samt läst genom den. Det första som slår mig efter att ha läst hela boken är att ja...jag har inte lärt mig något nytt. Boken innehåller väldigt lite information om hur han faktiskt byggt bilen rent tekniskt. Den skulle kunna vara lite mer anpassad till att läsas av folk som kan något om bilbyggen. Bilderna är av en ganska låg kvalitet pga upplösningen. Vet inte om det beror på tryckeriet eller på fotografen. Är tveksam till om jag skulle rekomendera den till någon faktiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts