Rikard Larsson Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Jag har beställt ett par, återkommer med recension! http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index.php?ArtId=SUPM-01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Bra! Har också funderat på de där stolarna. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 3, 2007 Author Share Posted April 3, 2007 "Endast ett fåtalkvar, först till kvarn gäller!!!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eslöv Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Jag köpte ett par där. Kvaliten e nog inte den bästa på tyget, inte heller uppbyggnaden rör, masonit, gammal typ av sängfjädrar. Men de var billiga de får vi leva med, de ska nog hålla ett tag. Man ska nog inte väga mycket över 80 kg, de e inte den bredaste stolen. Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 konstigt det står glasfiberstolar..inte rör masonite... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eslöv Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 (edited) ja vist står det så + att när jag pratade med säljaren så sa han att det var en ren kopia på sparco stolen han trodde till och med att den kom från samma ställe. okej den är mycket lik när man bara ser stolen. Edited April 3, 2007 by eslöv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 Stolarna har kommit och inte är det glasfiber om man säger så... Men de var bekväma och jag är nöjd ändå, till det priset kan man inte klaga. Jag fick det sista paret tydligen, så tyvärr är de inte tillgängliga längre. Bild finns i min byggtråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Vilken stol var det du köpte? Jag funderar på street razer stolen men vill ju inte köpa den om det inte är glasfiber som det står. Vet du hur det fungerar med 3-p bälte iumed man måste besiktiga med sådant. 4-p ska jag köra sedan. http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index.php?ArtId=SS-01R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eslöv Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index.php?ArtId=SS-01R de stolarn är mycket seriösare glasfiber eller någon typ av plast. men de kräver 490 mm plats i bilen, vi ska snart på att kapa upp en stol för att smala av den då ser vi vad det är för plast. de går nog bra med 3 p bälte, men varför inte 4 p. Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted May 5, 2007 Author Share Posted May 5, 2007 De jag köpte finns inte kvar på sidan, därför inte min länk överst i tråden fungerar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts