Jump to content

Fuck, Helvete, Djävla Skit... Kvadda Nsxen Ikväll.....


Acke

Recommended Posts

Fan, var skall jag börja.... :o

Har ju influensan, men m,år ganska bra på dagen/kvällen.. de e nätterna som e jobbiga..

så när årets första streetrace skulle gå av stapekn ikväll så kunde ja fan inte hålla mig... ( för att hamna på SMSlistan va man tvungen att dyka upp oxså.. )

SÅ jag tänkte, vafan.. ja ladda upp me ipren, hostmedicin å en massa halstabletter i fickan å drog iväg..

Körde först i Partille där jag bara han köra en vända innan snuten kom, så vi drog vidare ut till Sisjön.. ( 1 km hemifrån.. gött tänkte jag.. )

Så.. jag står på startlinjen å vämer däck när bilen börjar gå lite konstigt... jag hade precis kommit in på reserven så jag fick "fuelcuts"... jaja.. ja kan ju köra denna vändan så drar ja direkt till tappen å tankar tänkte jag....

Starten går å samma sak igen.. fuelcuts så de kändes som om antispinnen var ikopplad...

jag hinner 50 meter eller så när plötsligt allt bakom mig börjar blinka BLÅTT....

Fuck i helvete... snuten kom precis när vi körde iväg !!!!

Och någonstans i min febriga skalle (har ju influensa som sagt var) så dök den smarta idén upp att dra fort som fan..

ja kör ju en supersportbil å e e ca: 40 bilar till som kör + åskådare så dom skiter nog i mig...

ilket dom INTE gjorde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rakt ner i industriområdet for jag som en galning, svängde 90° till vänster... fort som fan ner för den gatan.. Wheee... snuten e redan en bit bakom.. NSX powaaaa... skall ta nästa 90° till höger denna gången när helt plötsligt bensinen fick för sig att högersvängar var mindre roligt än vänstersvängar....

Dvs, bilen tappade drivning mitt i kurvan... kall asfalt, skasrp kurva, samt tappad effekt i mitten av en kurva var mer än vad NSXen klarade av ( eller om det var mina förartallanger som inte räckte till )...

Svoshhh... Ut me röven i värsta bresladden.. försökte hämta hem men returen skicka mig rätt ner i diket. for å klipte en vägskyllt på vägen vilket gjorde att vi hamna på sidan i diket...

Fan fick både bilbarnstolen och rattkryckan som låg lås på passagerargolvet över mig.....

Snuten såg mig givetvis ( kanske inte så smart med lysande gul bil )....

Blev bärgning till stationen, förhör å skit... smitning, olaglig tävling, vårdslöshet i trafik m.m.. men vem fan bryr sig...

Gullan !!!!!!! hela vänstersidan e tillknycklad.. bakskärmen slets av.. ( den är ju skruvad som en framskärm) ) gled ju en bit i diket innan jag fick stopp.. vägskylten slet va halva fronten å höger framskärm...

Taket (A-stolpen) blev tillbakaböjd.. ( targan ploppade av..) så hon är ingen vacker syn nu.. :(:(

Jag e ingen bilmekaniker, men då det är aluminium å så stora skador så gissar jag att den kommer skrotas... :(:(

Fuck.. varför stannade jag inte hemma nerbäddad i sängen å sippandes på varmt te istället... :banghead:

sitter här nu med en overklig känsla i magen.. fortfarande skakar mina händer fast jag suttit på polisstationen i flera timmar.. adrenalin antar jag..

detta e klart värsta dagen i mitt liv... :(

det enda glädjande i det hela är att jag klarade mig förutom en bula i skallen.. Jag fick ju ABUS kryckan mitt i planeten.. Jag satt å tänkte bara på att Tilda kunde vara faderslös nu bara för mitt dumma misstag å snuten blev lite sur för att jag var så frånvarande... Dom försökte köra snäll snut/ stygg snut, men jag kommer fan inte ens ihåg vad jag sa till dom.. jag tror att jag försökte neka å ville tala med en advokat..

skall dra till snuten imorgon igen för att se om jag får kolla på bilen i dagsljus.. dom tog ju iväg mig i handfängsel ( fan va ont dom gjorde ) så jag såg inte när dom bärgade iväg henne... det värsta är väll att hon kommer se ännu värre ut i dagsljus..

skall försöka försöka tvätta av fingeravtryckskletet och sedan skall jag försöka sova.. fan vet om de kommer gå.. :( :(

Link to comment
Share on other sites

Jag bara hoppas det är ett april skämt....

annars SKIT OXÅ... så länge man klarar sig med livet i behåll .. suck... så finns det fler bilar att köpa/köra.... :eclipsee_steering:

Link to comment
Share on other sites

Jo,jo du Acke... visa mej en bild på vraket så ska jag tro dej...

P.S.

För en kvart sedan tog polisen Usama Bin laden för styrstångsfylla utanför min by.

Han greps på en Puch florida med dragen plugg och blir av med lämpet för det

till råga på allt....

:whistling:

Link to comment
Share on other sites

helt utan första aprill så landade en röd Ferrari i diket i Tingsryd i går... min ärliga fru såg den i diket... från hennes arbetsplats (linjebuss) .... tyvärr kunde hon inte raportera om typ.. hon e ju inte så intresserad men röd och ferrari..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...