mickebo Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 (edited) Tycker ni den funkar? Jag är grymt nöjd! Edited March 31, 2007 by mickebo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 Stiligt :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Nice! :notworthy: /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Riktigt läckert med den centralplacerade strömbrytaren! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 snygg. fråga: till vad är den brytaren då du ju har tändlås inte tändning.. lustgas??? huvudbrytaren i mittkonsol?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 min går till bensinpumpen.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 trodde det var nitrous Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Intressant lösning på vindrutan också. Den måste jag komma ihåg och planka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted April 4, 2007 Author Share Posted April 4, 2007 Brytaren är till kylfläkten, alltså om man vill köra den lite extra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Har tittat på den här några gånger nu. Är ju nykomling så jag håller lite halvlåg profil. Men nu säger jag vad jag tycker. Fint arbete! Första gången jag såg den tyckte jag den såg lite stabbig ut, men för var gång jag tittar så blir den bara snyggare. Jag tycker den är helläcker! Sen är det också fin allmän komposition i kupen, det röda går igen och även träfärgen går igen. Ser snyggt och sammanhållet ut. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Usch då, nu när jag läser igenom mitt inlägg så verkar jag så jädra negativ, det var inte meningen... Jag menar alltså att den är skitsnygg. Ursäkat mitt fikonspråk, yrkesskada. Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Tycker att det verkar vara ett mycket snyggt hantverk som det säkert legat många timmar bakom. :thumbsup: Kul oxå med lite annat stuk än den vanliga racinglooken som jag iofs gillar bättre men det kanske är för att man sett den så mycket (och att det är en racekärra med urspungsidé att vara lätt) Men vad tråkigt det skulle bli om alla byggde likadana bilar! Bara man är nöjd själv så. Vivé de la differancé!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krister Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Intressant lösning på vindrutan också. Den måste jag komma ihåg och planka. Samma här... Har du fler bilder på rutans infästningar?? //Krister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 Så får vi se om det lyckades denna gång.... "Rutan" är testad i 220+ Men jag hade hjälm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 Jistanes va jag har letat efter pallen på foto 2................ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts