pacman Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Kallelse till årsmöte finns nu under medlemsforumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Ska man kunna hitta medlemsforumet om man är betalande medlem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Ja! men man måste logga in! Funkar inte det så skicka pm till Forumadmin Uppge ditt medlemsnummer i klubben för betalande medlemmar! Kassören kollar av att medlemsavgiften är betald sedan får du ett login. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Det kommer även aldeles strax att finnas info om årsmötet på vår hemsida: www.locostsweden.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Ursäkta, jag är förmodligen både blind och en komplett idiot....men var på locost's hemsida kan man klicka på "logga in"? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Logga in kan du bara göra på forumets medlemsdel. Själva hemsidan (www.locostsweden.se) har ingen inloggning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 någon får gärna slänga upp länken dit . För jag är blind eller inte reggad som medlem ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hej Lupus. Du har medlemsNr 7, men det saknas E-postadress. jag vore glad om du och alla andra som inte gett mig adressen kunde göra det. Jag sänder över den och endel andra uppgifter till Jonte och AlfaRonny som registrerar er på karta och ger er inloggning. Det kanske är brist på uppgifter som är orsaken till att man inte fått inloggning. Eddy "Kassör´n" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts