Theladon Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Nån som vet om det finns nåt kul SDV kit för en fiesta MkIII? Motor och det mesta annat är ok...i stort sett bara främre kofångare, balkar, huv samt kylen som har gått... Tänkte man kanske kunde göra nåt kul av den istället för att skrota den... //Klang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Bygga Locost så klart! Tvärställd drivlina går ju även att bygga mittmotor bil av, typ Lotus Elise/Speedster :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theladon Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 var nog nåt mittmotorartat jag hade tänkt mig.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 http://jawfish.proboards43.com/index.cgi?board=general En terrapin racer kanske? /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theladon Posted April 7, 2007 Author Share Posted April 7, 2007 Tack för tipsen..men jag lagar nog upp eländet och säljer den istället....kan ju få tillbaka lite på det viset i alla fall... Lutar nog åte en MK istället nu ser det ut som... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Bygg en MK Sprint med den motorn :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts